| Samochody | |
Wysłany: Czw 23:49, 06 Kwi 2006 |
|
|
nick555 |
Ojciec Dyrektor |
|
|
Dołączył: 06 Kwi 2006 |
Posty: 124 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Lublin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jakby ktoś mądzejszy zlokalizował fotki łady do WTCC plis ulokujcie je tutaj. A ogólnie jakie auto uwazacie za naj naj? Po obejrzeniu pierwszego wyścigu na Monzy stwierdzam że Seat w tym roku cos pokaże jeszcze lepszego. Widac że mocno doinwestowali i chca wygrywać ale BMW tez nie śpi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 10:31, 07 Kwi 2006 |
|
|
Karol |
Ojciec Dyrektor |
|
|
Dołączył: 06 Kwi 2006 |
Posty: 614 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Radomyśl Wielki |
|
|
|
|
|
|
|
|
To mi się udalo znaleźć, takie Łady S2000 jeżdzą w Mistrzostwach Rosji.
BMW nie odegrało znaczącej roli w pierwszym wyścigu, ale mają bardzo szybki samochód i będzie ciekawa rywalizacji z Seatem i Alfą. Chevy wywalczył pierwsze w historii podium i myślę, że będzie się też liczył. Czekam na zwycięstwo. Prywatne Alfy nadal są szybkie ale myślę, że przegrają trochę brakiem zaplecza (jeśli się mylę, i to jest po prostu taki Kronos w WTCC, to poprawcie mnie). Tak jak przedmówca napisal Seat wyraźnie bardzo poważnie potraktował mistrzostwa. W rywalizacji kierowców stawiam na kogoś z Seata, bo BMW mi się już znudziło na szycie . Jordi Gene i Thompson sa bardzo szybcy. Ale ja stawiam na tego drugiego. No i jak zawsze mocno 3mam kciuki za Alexa Zanardiego! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 22:03, 09 Kwi 2006 |
|
|
Saruto |
N-2000 |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2006 |
Posty: 707 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków-Swoszowice |
|
|
|
|
|
|
|
|
hmm... BMW jak zwykle będzie groźne , widać że Seat chce wygrać w tym sezonie i mają 6 kierowców w tym 4 dobrych , pozatym może zagrozić Farfus . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 13:00, 10 Kwi 2006 |
|
|
nick555 |
Ojciec Dyrektor |
|
|
Dołączył: 06 Kwi 2006 |
Posty: 124 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Lublin |
|
|
|
|
|
|
|
|
w Farfusa jakoś nie wierze. Tylko się rozpycha... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 13:37, 10 Kwi 2006 |
|
|
Saruto |
N-2000 |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2006 |
Posty: 707 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków-Swoszowice |
|
|
|
|
|
|
|
|
ciekawe czy wogóle Łada się pojawi w tym sezonie , z tego co słyszałem to mają zaliczyć cały sezon 2007 a w obecnym wystartować w kilku rundach |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 21:59, 07 Maj 2006 |
|
|
Karol |
Ojciec Dyrektor |
|
|
Dołączył: 06 Kwi 2006 |
Posty: 614 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Radomyśl Wielki |
|
|
|
|
|
|
|
|
w temacie "II runda" nawiązuje nam się rozmowa o samochodach, rozkładzie sił
No więc kontynuując: jeżeli Alfa nie powróci z 159 to na pewno podzieli los Forda Miejmy nadzieje w Ładzie, zdaje mi się, że sa napaleni dość ostro na sporty motorowe A że robią też rajdowe S2000 to silnik i skrzynie mogą dac te same Wiadomo księgowi teraz gurują nad projektantami No i zostaje jeszcze w odwecie Honda, ale myślę, że pozostanie tak jak jest. Raczej DTC. Zresztą wystarczy spojrzec na wyniki z I rundy WTCC. 7-8 BMW, coś po 4 Leony, Alfy, Lacetti i ze 2 Toledo i Accordy... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 23:24, 07 Maj 2006 |
|
|
Saruto |
N-2000 |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2006 |
Posty: 707 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków-Swoszowice |
|
|
|
|
|
|
|
|
to fakt projekt Łady ma szanse na powodzenie i jeśli będą mieli kase to po kilku sezonach powalczą o podium a Honda jeździ obecnie jako prywatny team, więc jest bez szans . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 22:35, 09 Maj 2006 |
|
|
Karol |
Ojciec Dyrektor |
|
|
Dołączył: 06 Kwi 2006 |
Posty: 614 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Radomyśl Wielki |
|
|
|
|
|
|
|
|
Honda jest bez szans bo własciwie nie rozwija auta. Wypuszcza tylko "kit" na poszczególne lata czyli taki "patch". Szalenie szybko sie rozwijaja samochody klasy S2000, w ogóle samochody turystyczne Mowa była też gdzieś o przejściu poszczególnych serii na auta S2000. Jak wiemy BTCC już coś takiego zapowiedziała, w DTC, ISTC i STCC jeżdzą już wyłącznie takie samochody więc rewolucji nie będzie O DTM-ie nie ma co mówić bo to inna liga. Dla niektórych wyższa, dla niektórych niższa niż WTCC ale o tym jest już osobny temat. Jednak nietrudno zauwazyc ze bmw jest do przodu lekko z autem i to wykorzystuje choc czasem z roznym skutkiem I dlatego to jest piekne. Satysfakcja jak slabsy bije mocnego |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 22:51, 09 Maj 2006 |
|
|
Saruto |
N-2000 |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2006 |
Posty: 707 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków-Swoszowice |
|
|
|
|
|
|
|
|
tylko dlatego że BMW ma tylni napęd i na niektórych torach jest to ich przewaga, a ja wspominam lata jak jeździło A4 z napędem na wszystkie koła to było coś pięknego, na mokrym torze trudno było z nimi wygrać . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 23:10, 09 Maj 2006 |
|
|
Karol |
Ojciec Dyrektor |
|
|
Dołączył: 06 Kwi 2006 |
Posty: 614 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Radomyśl Wielki |
|
|
|
|
|
|
|
|
A4 Quattro Egzemplarzem pochodnym miał startować Kijas Jr w tym sezonie. Jak wyszło wiemy. Samochód świetny, co prawda był cięższy od konkurentów ale na mokrym torze nie miał konkurencji Wydaję mi się, że również temu pięknemu autu sukces zawdzięcza Ekstrom w STCC. W ogóle o ile sobie przypominam to tam walka była "w tamtej epoce" miedzy Volvo (Edman, Nilsson) a Audi (Ekstrom i Kristensen). Oj były czasy
jeszcze mała refleksja osobista co do A4 Quattro. Audi quattro grupy B przeszło do legendy własciwie tylko dzieki napedowi 4x4 Quattro i czyżby podobnie w wyśćigach Niestety ja nie moge za wiele powiedziec o tym czy sie dobrze prowadziło czy nie. Fakt faktem: było cięższe i chyba pare koników słabsze od konkurencji a mimo to "dawało rade" z tego co sobie przypominam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 23:45, 09 Maj 2006 |
|
|
Saruto |
N-2000 |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2006 |
Posty: 707 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków-Swoszowice |
|
|
|
|
|
|
|
|
i Audi było mistrzem, a dokładniej Frank Biela w 1996 roku a po 2000 zkończyła się piękna era BTCC potem najlepsi przenieśli się do ETCC i w Audi startowali Roberto Colciago i Massimo Pigoli, Roberto wygrał dwa wyścigi ale wystarczyło to na 6 pozycje na koniec sezonu . To były piękne lata do teraz jak gram w Toce 2 to oczywiście startuje Renault Laguną |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 8:04, 10 Maj 2006 |
|
|
Karol |
Ojciec Dyrektor |
|
|
Dołączył: 06 Kwi 2006 |
Posty: 614 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Radomyśl Wielki |
|
|
|
|
|
|
|
|
O tak świetne czasy... Wtedy była prawdziwa walka Tak jak już napisałem samochody klasy Super 2000 rozwinęły się w tej erze potwornie szybko. Chęć zwycięstwa w rywalizacji z pozostałymi producentami brałą górę nad księgowymi Chociaż trzeba dodać, że wtedy koszt super turystycznego samochodu była nieco niższa, łatwiej było zgromadzić budżet, było bardzo duże zainteresowanie marek mistrzostwami. Mimo, że dalej się rozwijają (samochody) to dla mnie jest to już raczej szczyt możliwości, i mimo, że jest dalej arcyciekawie to odnosze wrażenie, że po wzniesieniu sie na szczyt tej dyscypliny w latach 90 (w ogóle piękna dekada dla sportów motorowych ) teraz zaczęła się równia pochyła... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 8:26, 10 Maj 2006 |
|
|
Saruto |
N-2000 |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2006 |
Posty: 707 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków-Swoszowice |
|
|
|
|
|
|
|
|
Myśle że dalej się S2000 będzie rozwijąć, pozatym widać że auta są szybsze niż w tamtym roku. Osobiście czekam na nowe teamy mam nadzieje że wróci Renault, Ford, Audi, Volvo, Nissan, Honda(bo obecnie jest to prywatny team) i Alfa wtedy może być ciekawie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 13:34, 11 Maj 2006 |
|
|
Karol |
Ojciec Dyrektor |
|
|
Dołączył: 06 Kwi 2006 |
Posty: 614 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Radomyśl Wielki |
|
|
|
|
|
|
|
|
Fakt są szybsze, ale starsze specyfikacje zostały "aktualizowane" i tak bardzo nie odstają. Renault hmmm chyba raczej jest nastawione pod F1, ale pamiętajmy że Prezes jest raczej nie za bardzo za Formułą. Ford jest zaangażowany ostro w WRC, Audi ma DTM, ale Volvo... kto wie chociaż to zależy od Forda. Ach ta Primera Łezka się w oku kręci. Laguna, Mondeo, A4, S40 - S60, Primera, stary Accord, no i nie zapominajmy o Chryslerze. A no i 406... ach można wymieniać beż końca... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 14:42, 11 Maj 2006 |
|
|
Saruto |
N-2000 |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2006 |
Posty: 707 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków-Swoszowice |
|
|
|
|
|
|
|
|
Karol napisał: | A no i 406... ach można wymieniać beż końca... |
zazwyczaj na końcu
hmm... licze że Laguna się pojawi jeśli Renault przestanie wygrywać w F1 to szanse są duże a Volvo było super miałem plakat z S40 stare piękne czasy, jak narazie marek może nie jest wiele, lecz na starcie są 33 auta i z tego się ciesze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum Forum Fanów Wyścigów Strona Główna » WTCC
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|