Wysłany: Sob 4:13, 13 Maj 2006 |
|
|
Saruto |
N-2000 |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2006 |
Posty: 707 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków-Swoszowice |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tom Coronel dostanie w Brands Hatch Leon'a, a Maurizio Ceresoli w Oschersleben i tym sposobem nie zobaczymy ani jednego Toledo na torze . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Sob 21:46, 13 Maj 2006 |
|
|
MSG Racing |
Kartingowiec |
|
|
Dołączył: 07 Kwi 2006 |
Posty: 36 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Sosnowiec/Jasienica |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
406 na końcu? Nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem saruto.
406 jak pamiętam wygrywała niemieckie STW a i chyba e Francji. Nie pamiętam teraz nazwiska mistrza STW w 406 ale weim że ściga się teraz w DTMie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:54, 13 Maj 2006 |
|
|
Saruto |
N-2000 |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2006 |
Posty: 707 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków-Swoszowice |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
chodziło mi o BTCC jakoś nie pamiętam żeby mieli sukcesy, trudno znaleść jakieś wyniki z wcześniejszych lat w BTCC  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:53, 14 Maj 2006 |
|
|
Karol |
Ojciec Dyrektor |
|
|
Dołączył: 06 Kwi 2006 |
Posty: 614 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Radomyśl Wielki |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
406 była w czubie, faktycznie w STW i we Francji. W BTCC nie odnosiła sukcesów. A dlaczego? Odpowiedź prosta Był to wóz w specyfikacji S2000, a w BTCC były samochody przygotowane według innego regulaminu. Nie mam pewności, ale spec BTCC jest chyba szybsza od S2000. Teraz to uległo zmianie bo władze tej serii dołożyły limit dla "rdzennych" samochodów. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:01, 14 Maj 2006 |
|
|
Saruto |
N-2000 |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2006 |
Posty: 707 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków-Swoszowice |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
to wtedy były już auta przygotowywane w specyfikacji S2000 myślałem że od tamtego sezonu jest ta specyfikacja . Pozatym nie mieli jakiś super kierowców, dlatego nie było sukcesów  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:38, 14 Maj 2006 |
|
|
Karol |
Ojciec Dyrektor |
|
|
Dołączył: 06 Kwi 2006 |
Posty: 614 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Radomyśl Wielki |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
S2000 to jest roziwinięta klasa ST Zauważ Saruto, że silniki wtedy były w identycznej specyfikacji. 2 litry wolnossacy. Skrzynie też podobne. Po prostu S2000 to kontynuacja ST  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:42, 14 Maj 2006 |
|
|
Saruto |
N-2000 |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2006 |
Posty: 707 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków-Swoszowice |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
to fakt ale wtedy chyba wszystkie auta były w takiej specyfikacji, chyba że jestem w błędzie... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:59, 14 Maj 2006 |
|
|
Karol |
Ojciec Dyrektor |
|
|
Dołączył: 06 Kwi 2006 |
Posty: 614 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Radomyśl Wielki |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
I tak i nie O ile takie samochody jak BMW, Alfa, Mondeo, Audi czy Peugeot czyli samochody walczace w Euro STC, DTC, ISTC były bliskie S2000. To auta z DTM i BTCC się różniły. Tzn przygotowane według tego regulaminu. Nie jestem pewny, byc moze sie myle, ale samochody "pochodne" S2000 mogły startowac w BTCC i DTM. Dlatego docszedłem do wniosku, że Peugeot wystawiał w BTCC samochód nie przygotowany według specyfikacji BTCC. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:04, 14 Maj 2006 |
|
|
Saruto |
N-2000 |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2006 |
Posty: 707 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków-Swoszowice |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zawsze mi się wydawało że samochody w BTCC były takie same jak w innych seriach oczywiście mówie o latach koło 98 roku  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:08, 14 Maj 2006 |
|
|
Karol |
Ojciec Dyrektor |
|
|
Dołączył: 06 Kwi 2006 |
Posty: 614 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Radomyśl Wielki |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Możliwe, że mi sie pokickało. W końcu ja tego nie pamiętam, mówie co wyczytałem i co wystudiowałem z historii. Może MSG pamięta coś więcej? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:15, 14 Maj 2006 |
|
|
Saruto |
N-2000 |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2006 |
Posty: 707 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków-Swoszowice |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Mi się wydaje że były takie same auta, tylko 406 była słabsza w BTCC dlatego że miała słabszych zawodników . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:48, 18 Maj 2006 |
|
|
Karol |
Ojciec Dyrektor |
|
|
Dołączył: 06 Kwi 2006 |
Posty: 614 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Radomyśl Wielki |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Chyba łada jest juz nieoficjalnie potwierdzona Zauwazcie ze na oficjalnej stronie wtcc na dole strony na banerze jest juz umieszczona Łada wsrod producentow Mam nadzieje ze to dobry znak. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:55, 18 Maj 2006 |
|
|
Saruto |
N-2000 |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2006 |
Posty: 707 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków-Swoszowice |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
przed sezonem już nawet numery dostali 21 i 22 teraz trzeba czekać nie pierwsze starty, a od 2007 ma być pełny cykl . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum Forum Fanów Wyścigów Strona Główna » WTCC
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|