Wysłany: Śro 14:47, 18 Paź 2006 |
|
|
Karol |
Ojciec Dyrektor |
|
|
Dołączył: 06 Kwi 2006 |
Posty: 614 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Radomyśl Wielki |
|
|
|
|
|
|
|
|
Heh o drużynie A to już wiadomo co nieco... Ale zawsze to fajnie ogladac taka bryke na torze, nawet jadaca wolniej niz Pandka. Ja się swoją drogą zakochałem w odgłosach wydawanych przez samochód Ghizziego i Buscemy, piekny świst turbo przy zmianie biegów... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 15:45, 18 Paź 2006 |
|
|
Maciej |
VIP |
|
|
Dołączył: 29 Maj 2006 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: okolice Poznania |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie no oczywiście, że te auta to legenda motorsportu i tu nie mam nic przeciwko.
Jedynie przedstawiciele Italii w DSMP z nazwiskami na A powinni troszkę popracować nad techniką jazdy, bo jeszcze im brakuje do duetu Ghizzy/ Buscema
Swoją drogą ciekawe czy w przyszłym sezonie będziemy oglądać to Ferrari? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 21:42, 18 Paź 2006 |
|
|
Karol |
Ojciec Dyrektor |
|
|
Dołączył: 06 Kwi 2006 |
Posty: 614 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Radomyśl Wielki |
|
|
|
|
|
|
|
|
Święte słowa. O ile duet A za szybki nie jest to jednak Ghizzi z Buscema dają radę nawet No ale niech jeżdzą tylko błagam niech zostawią te biedne Seje już w spokoju i niech je nie molestują aż tak donośnie. Sej to delikatne stworzenie i na dach szybko się kładzie szczególnie na zjezdze z krajowej w Kielcach (no ale szykana troche wychamowywuje ...).
Co do Ferrari to chyba kupili je z myślą startów w przyszłym roku. Bardzo chciałbym zobaczyć za kierownicą tego potworka Mistrzów Polski do 3,5 litra, Leona to może objedzie a zresztą to niewadomo co będzie startować. Ciekaw jestem co tam moi Krajanie majstrują z tymi Jettami Strzelam, że silnik i skrzynia to to samo co u Supercopy.
A Wy Macieju co planujecie? Dalej Pandka? Jakieś jej ulepszenia? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 21:50, 18 Paź 2006 |
|
|
Karol |
Ojciec Dyrektor |
|
|
Dołączył: 06 Kwi 2006 |
Posty: 614 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Radomyśl Wielki |
|
|
|
|
|
|
|
|
Karol napisał: | Nagrody dostaje tylko zwyciezca klasy, nie pierwsza trójka. Owszem pierwsza trójka ale generalki. Ale w poszczególnych klasach tylko zwyciezcy. |
Hehe odgrzebuje stare śmiecie ale tak w gwoli ścisłości:
6 sklasyfikowanych - Mistrz
bodajze 8 - Mistrz, Vice
i chyba 10 - Mistrz, Vice, II Vice |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 22:30, 18 Paź 2006 |
|
|
Maciej |
VIP |
|
|
Dołączył: 29 Maj 2006 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: okolice Poznania |
|
|
|
|
|
|
|
|
w tym roku w DSMP jest tak:
Cytat: | 13.4. Tytuły mistrzowskie zostan nadane pod warunkiem rozegrania
wycigu długodystansowego w minimum czterech rundach
(niezalenie od iloci rozegranych rund WSMP) i w zalenoci od
iloci sklasyfikowanych zespołów (team`ów) w sezonie:
- w klasach:
- 5 team`ów - Mistrz Polski w wycigach długodystansowych
- 7 team`ów Mistrz i I Wicemistrz Polski w wycigach
długodystansowych
- 9 team`ów Mistrz, I i II Wicemistrz Polski w wycigach
długodystansowych
- w klasyfikacji generalnej:
- 12 zespołów - Mistrz Polski
- 16 zespołów - Mistrz i I Wicemistrz Polski
- 20 zespołów - Mistrz, I i II Wicemistrz Polski |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 12:07, 13 Lis 2006 |
|
|
bryś |
Kartingowiec |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2006 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków |
|
|
|
|
|
|
|
|
co do Azzinich to oni kupili ferrari w którym padło sprzęgło!!! wiec bedziecie się musieli w przyszłym sezonie nastawić na wyprzedzanie ich w zakretach co do jetty Gładysze odebrali w zeszłym tygodniu pierwszą karoserię carbonową i pewnie zaczeli składać , chyba najlepiej wiem co bedzie jeźdzć w przyszłym roku bo większość już widziałem u siebie w garażu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 16:33, 14 Lis 2006 |
|
|
Karol |
Ojciec Dyrektor |
|
|
Dołączył: 06 Kwi 2006 |
Posty: 614 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Radomyśl Wielki |
|
|
|
|
|
|
|
|
Heh to gratuluje najświeższych informacji. To Ferrari... oko będzie móże i cieszyło ale w jeździe to raczej nie będzie dane nam podziwiac jak to zapierd.......... Jeżeli te Jetty będą przygotowane tak jak ja myslę to może być ciekawa konkurencja dla Supercopy. Bo moc 300 km bez turbo i dsmp to mi się nie widzi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 13:41, 17 Lis 2006 |
|
|
Maciej |
VIP |
|
|
Dołączył: 29 Maj 2006 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: okolice Poznania |
|
|
|
|
|
|
|
|
bryś napisał: | co do Azzinich to oni kupili ferrari w którym padło sprzęgło!!! wiec bedziecie się musieli w przyszłym sezonie nastawić na wyprzedzanie ich w zakretach co do jetty Gładysze odebrali w zeszłym tygodniu pierwszą karoserię carbonową i pewnie zaczeli składać , chyba najlepiej wiem co bedzie jeźdzć w przyszłym roku bo większość już widziałem u siebie w garażu |
a masz jakieś fotki tych cudów? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:24, 17 Lis 2006 |
|
|
Karol |
Ojciec Dyrektor |
|
|
Dołączył: 06 Kwi 2006 |
Posty: 614 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Radomyśl Wielki |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dołączam się do prośby o fotki. Trzeba wiedzieć co zepsuć jak się będzie sabotaż robiło |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 2:26, 18 Lis 2006 |
|
|
Menel |
Kocham Cię Patrycja :* |
|
|
Dołączył: 06 Kwi 2006 |
Posty: 538 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ja tez chce fotki ale nie wiem czy Karol mi nie powie ze nabijam posty tym.A zeby nie plakal ze mu forum zasmiecam to mam pytanie ile moge wyjac z seja(smieci cywilnych czy tu tez tak sprawdzaja jak bylo w eNce np z wycieraczka tylna) chodzi mi o bude do Hgrupy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:58, 18 Lis 2006 |
|
|
nick555 |
Ojciec Dyrektor |
|
|
Dołączył: 06 Kwi 2006 |
Posty: 124 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Lublin |
|
|
|
|
|
|
|
|
możesz wyjąć wszystko możesz zamienić na kompozyt maske klape prawe drzwi lewe nie pamiętam... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 10:09, 20 Lis 2006 |
|
|
bryś |
Kartingowiec |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2006 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków |
|
|
|
|
|
|
|
|
możesz zamienić prawie wszystko na laninaty maskę błotniki,klapę drzwi kierowcy tylko ma się szyba otwierać !!! ale jak się otwiera to wszystko jedno (okienko przesówne z poliwęglanu ) przednia szyba tylko seria zostaje i nie można wycinać podłogi ale poszycie dachu można zamienić na laminat. Zdjęć niestety z przyczyn tajemnicy zawodowej nie będzie !!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 12:12, 20 Lis 2006 |
|
|
Maciej |
VIP |
|
|
Dołączył: 29 Maj 2006 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: okolice Poznania |
|
|
|
|
|
|
|
|
bryś napisał: | możesz zamienić prawie wszystko na laninaty maskę błotniki,klapę drzwi kierowcy tylko ma się szyba otwierać !!! ale jak się otwiera to wszystko jedno (okienko przesówne z poliwęglanu ) przednia szyba tylko seria zostaje i nie można wycinać podłogi ale poszycie dachu można zamienić na laminat. Zdjęć niestety z przyczyn tajemnicy zawodowej nie będzie !!! |
Ale wg jakiego regulaminu???
Na pewno w tym roku nie można było zmieniać poszycia dachu na laminat - tego jestem w 100% pewien, bo pytaliśmy o to naszą komisję techniczną.
Nawet jeśli chodzi o drzwi to w regulaminie H- grupy była mowa tylko o wymianie poszycia, a nie całej konstrukcji (chociaż dużo aut miało całe plastikowe).
W drzwiach kierowcy muszą pozostać fabryczne wzmocnienia, chyba że zastosuje się wkładkę z "materiału absorbującego energię"
Więc nie wiem czy masz info o zmianach w regulaminie H-grupy na 2007, czy przygotowujesz auto do mistrzostw Czech, gdzie obowiązują przepisy grupy E1. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 17:47, 20 Lis 2006 |
|
|
bryś |
Kartingowiec |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2006 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków |
|
|
|
|
|
|
|
|
podwójny carbonowy sandwith z przekładką spełnia wymogi regulaminu jeśli chodzi o drzwi a co do dachu to parę aut posiada w serii dach z laminatu: reno megane ,x1/9 ,audi S1,salenn . Auta startujace w bergrennen w niemczech są prawie całe z plastiku sam robiłem dla Gabat tuning dachy drzwi do coswortha . Pozatym ja zajmuje się karoserią i co klijent sobie wymyśli to sie robi regulaminy mnie raczej nie obowiazuja ja nie startuje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:44, 20 Lis 2006 |
|
|
nick555 |
Ojciec Dyrektor |
|
|
Dołączył: 06 Kwi 2006 |
Posty: 124 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Lublin |
|
|
|
|
|
|
|
|
brysiu a do Type R coś robiliście? i jakie to koszta tak na bogato jakby iść i maksymalnie ją odchudzić (no może oprócz dachu) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|