| Gry Komputerowe | |
Wysłany: Nie 17:45, 14 Maj 2006 |
|
|
Karol |
Ojciec Dyrektor |
|
|
Dołączył: 06 Kwi 2006 |
Posty: 614 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Radomyśl Wielki |
|
|
|
|
|
|
|
|
UPDATE: Zmieniłem ten topic, na temat o grach komputerowych, wyscigi of course
Nie chodzi o serie tylko o grę Ma ktoś? Ja mam i cały czas ją ekspolatuje. Ma swój klimat, wciągajacy tryb rozgrywki i fizyke jazdy znosna Może realizm w prowadzeniu nie pierwsza klasa ale... przede wszystkim niezwykłe ciśnienie jak jedziesz wyscig w grupie. Podczas czasówki napinasz się na każdym zakrecie a najmniejszy błąd = trawka albo barierka Samochody się też psuja Tzn nie blachy. Dla mnie najbardziej frustrujaca była awaria mojego Forda Mondeo w ostatnim wyscigu sezonu gdzie zmierzałem po mistrzostwo (AI poziom 120 %). Znikła 2,4 i 5 W wyścigu ostatnie miejsce a w mistrzostwach ostatecznie 3 Może sprobujemy popykać przez neta? Chwalcie się swoimi czasami
Ja się mogę pochwalić 44.71 na Mantorp Krótkim (naprawdę zajebisty czas) |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Karol dnia Nie 19:55, 14 Maj 2006, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 18:08, 14 Maj 2006 |
|
|
Saruto |
N-2000 |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2006 |
Posty: 707 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków-Swoszowice |
|
|
|
|
|
|
|
|
a nie wiesz czy można gdzieś ściągnąć tą gre ? bo mi jakiś error wyskakuje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:12, 14 Maj 2006 |
|
|
Karol |
Ojciec Dyrektor |
|
|
Dołączył: 06 Kwi 2006 |
Posty: 614 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Radomyśl Wielki |
|
|
|
|
|
|
|
|
niestety na razie nie wiem ale poszukam Ja mam oryginała z Magazynu Świat Gier |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:38, 14 Maj 2006 |
|
|
Saruto |
N-2000 |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2006 |
Posty: 707 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków-Swoszowice |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja mam z Komputer Świat Gry, tylko że nie chodzi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:26, 14 Maj 2006 |
|
|
Karol |
Ojciec Dyrektor |
|
|
Dołączył: 06 Kwi 2006 |
Posty: 614 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Radomyśl Wielki |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sorry za błąd, ja tez mam z komputer Swiat Gry numer 6/2001. Poszukaj w sklepie sieci torent cos sie napewno znajdzie. Jeżeli znajdziesz na [link widoczny dla zalogowanych] to udostepnie Ci hasło do konta (niestety płatne , ale mój kumpel wykupił i teraz wszyscy korzystamy ) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:37, 14 Maj 2006 |
|
|
Saruto |
N-2000 |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2006 |
Posty: 707 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków-Swoszowice |
|
|
|
|
|
|
|
|
fajna stronka ale nie ma może gdzieś znajde albo na innym kompie spróbuje zainstalować |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 10:38, 15 Maj 2006 |
|
|
cycu |
N-1150 |
|
|
Dołączył: 06 Kwi 2006 |
Posty: 210 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Skąd: Kielce |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sorry a o jakiej grze mówicie
Czyżby o cudnym STCC |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 14:20, 15 Maj 2006 |
|
|
Karol |
Ojciec Dyrektor |
|
|
Dołączył: 06 Kwi 2006 |
Posty: 614 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Radomyśl Wielki |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czyżby mój kolega Łukasz posiadał STCC (o niej mówimy )
Jak tak to się pochwal czasami
Grałem wczoraj z 2 godziny. Tor Falkenberg. Poziom AI 118 %. Chora walka Okrązenie w granicach 35-38 sekund, najwolniejszy zakret na 3 Włączyłem sobie wyścig na 10 okrazeń, na szczescie było sucho . W qualu 7 miejsce, kontakt czasowy z czółówką jest (ok 1 s) więc powinno być nieźle Samochód Alfa 156 of course. No więc tak, start wyszedł nieźle przesunąłem się o dwie pozycje do przodu (5 miejsce) i przykleiłem się do Audi Ekstroma. Pierwszy zakręt troszeczke niewydało, lekko musnąłem żwirek ale starata 3 pozycje Ale nic jade dalej. Obok mnie Mondeo Johanssona. mocno nagumowany prawy, cały czas pod górkę. Redukcja na 4 i lekkie hamowanko, wyrzuciło mnie na zewnatrz ale naszczescie wydało i trawy nie było. Tylko, że ten prawy szykbi przechodził w lewy szybki Szybka zmiana toru jazdy, zwarcie się bokami z Mondeo i jakosc udało sie Ale to nie koneic Lewy łuk raczej pełnym gazem ale jak za szeroko sie pójdzie to się mozna zakopac w piasku. Troszke odjechał Mondeo, ale dalej siedzi mi Johansson na ogonie. szybki lewy po spadaniu i prawy nagumowany. Wszystko bardzo agresywnie. Później prawy jeszcze raz, tym razem z hamowankiem do 4 i prosta startowa. Przed nią jeszcze delikatny "zygzak" ale idzie się prosto i pełnym gazem. Prosta, na niej na 6 biegu na odcieciu. Hamowanie,ostry prawy, do 2. Pełny skręt, może się uda. Wydało I tak 10 kółek Jak ktoś powie, że nudy to dostanie w pape Daję sobie ręke uciąć. W Falkenbergu zrobiłem już z 70 kółek od Soboty i nigdy nie przejechałem tego samego zakretu dwa razy w jednakowy sposób. Masakra. Do tego niesamowity tłum na torze... Coś pięknego. Strasznie stresujące Jak gram w Colina to się relaksuje. W STCC się nie da...
Opisujcie swoje przeżycia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 19:13, 15 Maj 2006 |
|
|
Saruto |
N-2000 |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2006 |
Posty: 707 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków-Swoszowice |
|
|
|
|
|
|
|
|
całkiem ciekawy opis ja odpaliłem u kumpla i kurde u niego chodzi a u mnie nie zazwyczaj ustawiam od 100-120% i kiedyś udało mi się tytuł zdobyć na poziomie 120% co jest moim sukcesem, a na poziomie 125% byłem 2 kiedyś się poprawie co do czasów to za bardzo nie pamiętam wiem że mistrzostwo zdobyłem różnicą 3 punktów |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 19:02, 16 Maj 2006 |
|
|
Karol |
Ojciec Dyrektor |
|
|
Dołączył: 06 Kwi 2006 |
Posty: 614 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Radomyśl Wielki |
|
|
|
|
|
|
|
|
Okrążenie na Mantorpie krótkim, BMW 320i. Po okrążeniu instalacyjnym wpadasz na prostą startową. 2,3,4,5,6 i 230 km/h. Prosta krótka ale bujnać sie tam nie problem. Ale uwaga, lewy łuk, mocno nagumowany. Piekielnie szybki. Muśnięcie hamulca, i redukcja do 4 biegu, ok. 150 km/h. Musisz uważać bo strasznie lubi na tym zakręcie postawić bokiem co w najlepszym wypadku konczy sie driftem i wytraceniem szybkosci. Na zewnatrz jest żwir a zaraz potem barierka. Nie polecam częstych wizyty. Na początku wirażu gaz lekko wciśniety, docisk aerodynamiczny auta ostatkiem sił zmaga się z przeciążeniami jakie występują na tym łuku. Dopiero 1/3 łuku ale już wciskasz gaz do dechy. 5,6 i znowu na odcieciu. Ale nie za długo. Śliski prawy, obstawiony szczelnie pułapką piaskową. Uwaga hamowanie ale nie za mocno bo postawi! Dobra wydało... hamowanie tylko! Blisko wewnetrznej, nawet po tarce. Gaz do dechy. Jak zawczesnie konczysz najprawdopodobniej tyłem do kierunku jazdy i stratowany przez dopiero co rozpedzajacych sie rywali. udało się. Znowu się napędzasz. Prawy łuk, max speed. Później lewy. Minimalny błąd i trawka. Dolatujesz na max speed do lewego który szybko przechodzi w prawy 90. Hamujesz ale z wyczuciem. Na daleko przed zakretem tor jest obstawiony z jednej i z drugiej strony grubą warstwą żwiru. Najmniejszy błąd i out. Lewy idziesz jeszcze dosyc szybko, ale do prawego juz coraz mocniej sie dochamowujesz, najczesciej na 1 lub 2. Na wyjściu jak za wcześnie wcisniesz gaz do konca to lądujesz na barierce, która jest ustawiona tuż obok toru. Teraz prosta długa, nie wiem co to jest. Droga albo pas lotniska. W każdym razie szeroko. Max speed od połowy. Ale nim się zdązysz obejrzec na rywali już dolatujesz do miejsca gdzie trzeb asie schamowywac do lewego nawrotu. 180 stopni. Strasznie wąski jest początek. 4,3,2 ufff jakos weszło. Teraz uwaga. Lubi bardzo uciekac tył. Na trawke of course Było gorąco myślałem, że nie wyda. Jeszcze tylko pare metrów i.... uff prosta startowa. Nawet nie zauważyłem swoich mechaników dopingujących mnie podczas kwalifikacji do najważniejszego wyścigu sezonu. Chwile później słyszę komunikat w radiu: "45.39, masz teraz 3 miejsce, 0,17 starty do Pole Position. Jedziecie w 7 w 1 sekundzie". Napinam się, ryzykuje najwiecej ile sie da. Silnik wyje kręcąć się z łatwością do 8000 obr. Lęcą iskry spod podwozia podczas cięć na tarkach. Nagrzane do czerwonosci hamulce ostatkiem sił zatrzymują nerwowe tylnionapedowe BMW. Na szybkich łukach pokonywanych z maksymalna predkoscia, opony ledwo wytrzymują przeciążenia. Jeden błąd. Jeden ruch kierownicy nie w porę. Ułamek sekundy za wczesnie hamowanie, za późne. Za wcześnie wcisniety gaz. I spadasz do środka stawki. Mechanicy obgryzają paznokcie, Szef teamu wyrywa sobie resztki włosów z głowy, a kibicom zabiera dech w piersiach. Udało się.... poprawiłem na 45.22. 2 miejsce w kwalifikacjach. Ale jutro wyścig... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 21:47, 16 Maj 2006 |
|
|
Saruto |
N-2000 |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2006 |
Posty: 707 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków-Swoszowice |
|
|
|
|
|
|
|
|
a ja siedze u kumpla cały dzień i gram jeżdże na poziomie 125% i w połowie sezonu mam przewage 5 punktów |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 9:43, 31 Maj 2006 |
|
|
Saruto |
N-2000 |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2006 |
Posty: 707 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków-Swoszowice |
|
|
|
|
|
|
|
|
GTR2
[link widoczny dla zalogowanych]
zapowiada się ciekawie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum Forum Fanów Wyścigów Strona Główna » HydePark
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|