Wysłany: Wto 22:55, 16 Maj 2006 |
|
|
MSG Racing |
Kartingowiec |
|
|
Dołączył: 07 Kwi 2006 |
Posty: 36 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Sosnowiec/Jasienica |
|
|
|
|
|
|
|
|
A mnie się podobają, bo właśie nie są takie seryjne (jak rajdówki). Wyraźnie widać, że mamy do czynienia z autem wyścigowym, nisko nad ziemią, sporych rozmiaró spojlery, dopracowana aerodynamika, coś pięknego. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:57, 16 Maj 2006 |
|
|
Saruto |
N-2000 |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2006 |
Posty: 707 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków-Swoszowice |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak tylko że stanowczo za drogie są auta DTM'u gdyby nie to, to WTCC by teraz nie istniało. Jak zwykle wszystko zależy od kasy... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:05, 17 Maj 2006 |
|
|
Karol |
Ojciec Dyrektor |
|
|
Dołączył: 06 Kwi 2006 |
Posty: 614 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Radomyśl Wielki |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ambicje DTM-u siegają szczytu drabinki europejskich turystyków. A co najlepsze i najszybsze to kosmicznie drogie. WTCC kieruje sie do innych ludzi, DTM do innych. Obie serie nie współzawodniczą raczej aczkolwiek nie współpracują. Co nie znaczy że sa sobie obojętne. Jednak inna droga do WTCC a inna do DTM. Do DTM trafiaja czesto kierowcy z F1 lub po F1. Przykładem Paffet, który został przechwycony do DTM. Wątpie by komuś się to udało z WTCC. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:44, 17 Maj 2006 |
|
|
Saruto |
N-2000 |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2006 |
Posty: 707 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków-Swoszowice |
|
|
|
|
|
|
|
|
do DTM'u dużo trafia zawodników którzy startują lub startowali w wyścigach takich jak Le Mans lub w różnych Formułach . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:00, 05 Mar 2007 |
|
|
THIM |
Kartingowiec |
|
|
Dołączył: 27 Lut 2007 |
Posty: 15 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Wrocław |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bo DTM-y mało mają wspólnego z turystykami. Już bliżej im do NASCAR. Nadwozie nie jest oryginalne, tylko tak wygląda. Do tego włókno węglowe, duże spoilery, ogólnie dużo kosmicznej technologii. Dlatego prowadzą się raczej jak formuły, niż turystyki. I osiągi mają podobne - kręcą czasy okrążeń na poziomie F3. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 21:04, 06 Mar 2007 |
|
|
Karol |
Ojciec Dyrektor |
|
|
Dołączył: 06 Kwi 2006 |
Posty: 614 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Radomyśl Wielki |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dokładnie auta budowane od podstaw na DTM a nie jakies homologacje czy inne pierdółki. Kto by się przejmował zgodnością drzwi, homologowanymi skrzyniami biegów itd itp.
Tak jak już jesteśmy przy motorsporcie z najwyższej półki, doszedłem do wniosku że prawdziwe ściganie jest tylko w USA i Japonii. Reszta z F1 na czele to tylko parodia i w rzeczywistości bida z nędzą, dobrze opakowana i "sprzedana", mówiąc jezykiem marketingowym.
Pozdrawiam i miło mi jest, że ktoś od czasu tu jeszcze skrobnie parę słów. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum Forum Fanów Wyścigów Strona Główna » DTM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|